In overeenstemming met de nieuwe en uitgebreide voorzorgsmaatregelen van de overheid en RIVM omtrent de COVID-19 epidemie, hanteren wij de volgende maatregelen. Onze prioriteit ligt hierbij bij onze medewerkers en u als onze gast. Wij zullen er alles aan doen om u een veilig en onbezorgd verblijf te bezorgen.
-
Wij schudden geen handen en voorkomen lichamelijk contact.
-
We hanteren extra hygiëne maatregelen.
-
Medewerkers zijn alleen aan het werk indien zij in goede gezondheid verkeren.
-
Ervaart u voor aankomst (corona gerelateerde) klachten wordt u geadviseerd thuis te blijven en uw reservering te annuleren. Om teleurstelling te voorkomen raden we u aan om een annuleringsverzekering af te sluiten.
ONTBIJT
SCHOONMAAK HOTELKAMERS EN OPENBARE RUIMTES
VOORWAARDEN VERSCHUIVEN RESERVERING:
-
Uw reservering is op 1 januari 2021 of daarna rechtstreeks bij ons gemaakt.
-
Een negatief reisadvies in het land van herkomst moet worden vermeld op de daarvoor bedoelde, officiële website van de overheid.
-
-
-
-
Het door u geboekte verblijf kan na acceptatie gratis worden omgeboekt naar een datum uiterlijk 1 jaar in de toekomst vanaf de geplande aankomstdatum.
-
Uw verzoek om kosteloos om te boeken kunt u uitsluitend indienen vanaf 7 dagen tot en met 24 uur voor de aankomstdatum van uw geboekte verblijf. Uw verzoek dient minimaal 24 uur voor aankomst bij ons te worden aangevraagd.
-
Uw geplande verblijf moet 100% betaald zijn voordat we uw verzoek tot omboeking in behandeling kunnen nemen.
-
Uw kosteloze omboeking is akkoord na schriftelijk bericht.
-
Omboeking kan alleen op basis van beschikbaarheid plaatsvinden
-
Er dient– op basis van de door u gekozen nieuwe verblijfsdatum – eventuele bijbetaling plaats te vinden op basis van de kosten van het verblijf tijdens de door u gekozen periode van omboeking. Er vindt geen restitutie plaats.
-
Kosteloos omboeken van een boeking is 1 x toegestaan. Bij een wens om dezelfde boeking op een later moment nogmaals om te boeken of te annuleren zijn onze reguliere voorwaarden van toepassing.
Een verschuiving is niet mogelijk wanneer de reservering plaatst heeft gevonden via een derde partij zoals Booking.com. In dat geval gelden de annuleringsvoorwaarden van de derde partij.